Alverde quattro és szemöldökceruza
2014. május 09. írta: ZöldElla

Alverde quattro és szemöldökceruza

Jó lenne valami frappáns sminkelős örökzöld mondattal kezdeni ezt a posztot, azonban sajnos ilyet nem tudok. Azt viszont tudom, hogy én csak állatkísérlet- és állati eredetű adalék mentes kozmetikumokat vagyok hajlandó használni. Nem lehet elég sokszor felhozni a lényegében ma már feleslegesen kínzott kísérleti állatok témáját, viszont a laborképek és a kegyetlen valóság információi — aminek az állatokon tesztelt termékek megvásárlói a kiváltó okai — helyett új megközelítéssel igyekszem felhívni az emberek figyelmét.

Csináltam a youtube-on egy második csatornát, ahol leginkább vlogok formájában fognak megjelenni a belőlem kikívánkozó tények és adatok. Ezekben a vlogokban mutatom meg az általam vásárolt vegán termékeket is, hiszen nagyon sok fiatal készíti és nézi a különböző "beauty blogokat/vlogokat" és sajnos az általuk bemutatott termékek minimum 95% – a állatokon tesztelt termék. Meg akarom mutatni, hogy igenis jók és elérhető áron kaphatók vegán kozmetikai és szépészeti termékek. Remélem lesz foganatja és haszna az ilyen témájú posztjaimnak és videóimnak.

A mai poszt témája tehát az Alverde két terméke, egy mini szemhéjpaletta vagyis quattro és egy szemöldök ceruza. Az alábbi videóban az első benyomásomat mondtam el a két termékről.

 

 

Az quattro-ból 4 színkombinációt lehet jelenleg kapni, mégpedig a Fairy Forest, a Chocolate, a Smokey Eyes és Pure Berry fantázianevűeket. A Pure Berry kivételével a másik három vegán. Feltételezem, hogy a rózsaszín színben kármin, magyarán nőstény bíborpajzstetű van színezékként, ami egyébként az ételekben E120-ként jelenik meg.

alquatr.jpg

Én a Chocolate nevű palettát vettem meg és mutatom be a videóban. Azóta rájöttem, hogy ez a pici paletta szuperül használható az ún. no make up make up-hoz, vagyis az olyan sminkhez, ami totál természetes hatást kelt és elsőre nem is látszik, hogy ki van sminkelve az ember lánya/felesége. A legvilágosabb színt a mozgószemhéjra, a második legvilágosabb színt pedig a mélyítővonalba satírozva lehet egyszerű de nagyszerű sminket varázsolni. Emellett a második legvilágosabb szín, a világosbarna az én szemöldököm színéhez is jó, így azzal is el tudom készíteni a szemöldökömet ha kicsit rendezettebb sminket szeretnék.

palett1.jpg

Egy szó, mint száz sokkal jobban kihasználható ez az ici-pici paletta, mint azt a megvásárlásakor gondoltam. A két világosabb színből többet kell felvinni, építeni kell őket, de a két sötétebb az nagyon pigmentált, azokkal óvatosan kell bánni. :) Talán az még fontos információ, hogy én szintetikus szálú sminkecsettel vittem fel a szemfestékeket és előtte használtam szemhéj alapozót a tartósabb hatásért.

palett2.jpg

A szemöldökceruzából talán 2 árnyalat van de erre nem merek megesküdni. Én a 01 Blond árnyalatot vettem meg. Nincs még túl nagy tapasztalatom a szemöldökceruzákkal kapcsolatban, azonban a krémmánián dicsérik. Az biztos, hogy krémes és könnyen lehet vele dolgozni. Két hibája, hogy szerintem kevés az a két árnyalat, amiben kapható, illetve a blond árnyalat a világosszőkéknek szerintem nagyon sötét.

szemcerk1.jpg

szemold2.jpg

szemoldok3.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldella.blog.hu/api/trackback/id/tr36138602

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása