Média megjelenés
2015. július 18. írta: ZöldElla

Média megjelenés

A VeganGster vegán életmód magazin interjúvolt meg a veganizmussal, állatvédelemmel és a bloggal kapcsolatban. A cikk itt olvasható.

A Nők Lapja magazin 2016. évi 12. lapszámában megjelent Mutasd a tányérod, megmondom ki vagy! című cikkben arról kérdeztek, hogy miért lettem vegán. A cikk bevezetője itt olvasható.

A HírAréna hírportálon három szintén a veganizmus terjesztéséért dolgozó személlyel együtt engem is meginterjúvoltak. A cikk itt olvasható.

A Ridikül magazin 2014. júniusi számában arról kérdeztek, hogy miként kezdtem a konyhában ténykedni, illetve milyen módon találkoztam először a vegán receptekkel. A cikk online itt olvasható.

A középsuli.hu a szőrmeiparral kapcsolatban kérdezett. A cikk itt olvasható.

A középsuli.hu a vegán életmódról kérdezett. A cikk itt olvasható.

A kreatív, környezetvédő, olcsó és d.i.y. technikákkal készült cikkemmel kapcsolatban az RTL Klub 808 című reggeli műsorában adtam pár ajándékötletet. A videó itt megtekinthető. (A hosszú reklám nem ugorható át.)

Az állatkísérletek betiltásáért kampányoló aláírásgyűjtésről szóló  posztomat megjelentette a Harmonet is. A rövidített cikk itt olvasható.

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldella.blog.hu/api/trackback/id/tr437562096
süti beállítások módosítása