Vlogosságok
2014. április 28. írta: ZöldElla

Vlogosságok

A blognak van egy csatornája a youtube-on, ahol a különböző állatvédelmi demonstrációkon készült felvételek, környezettudatos D.I.Y., könyvajánló és ételkészítős videók vannak. Ezek úgy gondolom mind szorosan kapcsolódnak a bloghoz és annak témájához.

Létrehoztam azonban egy másik csatornát is, ami lényegében vlog csatornaként fog szolgálni, hogy a szerintem kevésbé kötött és személyesebb videókat is meg tudjam osztani. Mivel mindig törekszem vegán termékeket venni és azokat egy-egy posztban bemutatni, így érdemesnek gondoltam haul azaz mit vásároltam videók készítését is elkezdeni.

Egyenlőre még keresgélni kell, hogy milyen gyártók termékei között lehet találni vegán termékeket és azok felkutatása időbe és energiába telik, amit nem biztos, hogy mindenki hajlandó rááldozni a keresésre így marad a megszokott kísérletes és állati eredetű anyagokat tartalmazó termékeknél. Magyar youtubereknél eddig nem láttam vegán haul videókat, így hiánypótlónak gondoltam ennek elkezdését.

Emellett terveim közt szerepel a vlog csatornán értelemszerűen vlogokat megosztani, ha olyan helyre/eseményre megyek, ami a vegán életmódhoz köthető, akkor azt is megörökítem és megosztom, hogy láthassák az emberek, hogy milyen vegán helyekre lehet ellátogatni, enni, illetve eseményeken részt venni.

Így tehát már az Ella Zöld Vlog csatorna is él és elérhető, illetve tartalma megtekinthető. :)

A vlog csatorna indításaként fel is vettem életem első haul videóját. :)

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldella.blog.hu/api/trackback/id/tr606092744

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása