Vegán szendvicskrémek a Sparból
2015. november 09. írta: ZöldElla

Vegán szendvicskrémek a Sparból

A legegyszerűbb kenyérfeltétek a készen a kapható kencék, amik jószerivel fellelhetőek a boltok polcain, azonban a legkevésbé sem vegánok.

 

Éppen emiatt örültem meg, amikor a Vegan in Hungary nevű Facebook csoportban többen is írták, hogy a Sparban lehet kapni vegán szendvicskrémet. Ez egyébként nem kéne, hogy meglepő legyen, hiszen a német és ausztriai Spar és Interspar üzletekben rengeteg saját termékes vegan készítmény kapható, csak Magyarországra ezeket nem igen hozzák be.

2_9.jpg

Én minden esetre alig vártam, hogy eljussak egy Sparba és végre saját szememmel is láthassam a "csodát". Sikerült is találnom két ízesítésben, mégpedig zöldfűszeres és paradicsomos változatban. A termék szója alapú, így az év mind a 365 napján talán nem ajánlatos fogyasztani de egyszer-egyszer alkalmanként belefér a fogyasztása. Az árát illetően elég borsosra szabták meg, hiszen a 150 grammos termék 699 forintba került, ami valljuk be, hogy egyáltalán nem fogyasztóbarát ár. Gondolom itt is mesterségesen van magasan tartva az ár, de ez már egy másik téma.

Az ízüket illetően a zöldfűszeres krém szerintem kicsit jellegtelen volt, nem igazán éreztem azt, hogy én mindennap ezt akarnám enni mert annyira finom. A paradicsomos viszont engem kilóra megvett, nagyon finom. Az sokkal hamarabb is fogyott el, mint a másik. Ha pedig itt tartunk, akkor ha vastagabban szeretjük megkenni a kenyerünket – én a Jókenyér rozskenyerét eszem –, akkor bizony nagyon hamar elfogy. Egy 4 fős család szerintem egy reggeli alatt teljesen elfogyasztana egy doboznyi krémet.

GALÉRIA

Nem mondom azt, hogy mindennap készen vett kenyérfeltétet kell venni és enni, de olyankor, amikor az embernek nincs ihlete, kedve, ideje, energiája vagy lehetősége megcsinálni otthon a jóval költséghatékonyabb krémet, akkor bizony nagyon jól jön egy elérhető instant megoldás. Nem mellesleg a többi üzletláncban kapható vegán kencék sem olcsóbbak vagy nagyobb kiszerelésűek.

1_8.jpg

Ha pedig még több változatos vegán választékot szeretnének a Sparban, akkor itt a tökéletes időzítés, hogy egy frissen indult petíciót aláírjanak. A petíció azt szeretné elérni, hogy a Spar a magyar boltjai polcaira is hozza be a Veggie termékcsaládot. A petíció ITT ELÉRHETŐ.

Ha tetszett a poszt és érdekelnek a veganizmussal kapcsolatos témák, akkor kövess Facebookon , Instagramon és YouTube-on is!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldella.blog.hu/api/trackback/id/tr267985601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása