Argán olajos kézkrém a Dr. Scheller-től
2014. március 28. írta: ZöldElla

Argán olajos kézkrém a Dr. Scheller-től

Az arcbőrünk mellett a kézbőrünk az, ami egész évben leginkább ki van téve a környezeti hatásoknak és az időjárásnak. Nem beszélve arról, hogy normális esetben az ember jó párszor kezet mos egy nap, ami által a szárító hatású (folyékony)szappannal többször érintkezik a bőr. A konyhában gyakrabban megfordulók esetében pedig a mosogatóvíz és a mosószer is kikezdi bőrünk hidratáltságát.. Az én kezem nagyon hamar kiszárad, gyakran sebesre reped a bőröm annak ellenére, hogy krémezem. Persze nem ész nélkül, mert nem akarom, hogy a bőröm elkényelmesedjen.

Tehát az én egyik vesszőfutásom a tökéletes kézkrém megtalálása. Régebben volt a Lushnak egy mandula olajos, kicsit büdi kézkréme, ami egész jó volt, azonban annak abbahagyták a gyártását. Előfordult már, hogy sima mangó-, shea vagy kakaóvajjal kentem a kezem, de az olíva olajas módszert is kipróbáltam kesztyűbe bújtatott kézzel. Sajnos ezeket munkában a lassú beszívódás és olajosság miatt kevésbé praktikus használni.

drs1.jpg

Legutóbb, amikor az egyik drogériában jártam megláttam a Dr. Scheller argán olajos vegán kézkrémét. (Az argán olajról itt már írtam.) Korábban már láttam a polcokon a márka termékeit, azonban még nem használtam egyetlen egyet se és véleményeket sem ismertem róla. Mivel pont elfogyott az kézkrémem, ezért úgy gondoltam, hogy egy próbát megér a dolog.

A Dr. Scheller német márka és 1986. óta gyártja termékeit, amelyek alapanyag beszerzésénél figyelnek a fenntarthatóságra és a természet tiszteletére is. A márka termékeit a Vegan Society is regisztrálta, tehát vegánok számára biztonsággal használható.

A termékeikre a következők jellemzők:

  • 100%-osan parabén mentesek
  • 100%-osan szilikon mentesek
  • 100%-osan ásványi olaj mentes
  • 100%-osan mesterséges színezék mentes
  • BDIH által igazolt természetesség
  • Vegan Society által regisztrált
  • NaTrue tanúsítvánnyal ellátottak egyes termékek
  • nem használnak GMO-s alapnanyagokat
  • az összes termék gluténmentes
  • az alapanyagokat és a kész termékeket nem tesztelik állatokon
  • környezetbarát csomagolást használnak

drs2.jpg

A krém 75 ml-es kiszerelésben kapható. Az illata enyhén citrusos, elsőre számomra furcsa volt, azonban használat közben megszokja az ember és pár alkalom után már fel sem tűnik. A krém állaga inkább zsíros, mint vizes de még a nem zavaró határon belül. Használat után elég puha lesz tőle a bőröm, viszont az első kézmosás után olyan, mintha a víz kimosná a bőrömből a hatóanyagokat. Napi 2-3 alkalommal minimum krémeznem kell, így kb. 3 hét használat után már alig van a tubusban.

drs3.jpg

A krém egész jól helyrehozta a kiszáradt és sebesre repedt bőrömet, így összességében nem egy rossz krém. Az egyetlen zavaró dolog vele kapcsolatban, hogy szerintem aránylag hamar elmúlik a hatása. Nem tudom, hogy csak az én bőröm reagál e így rá vagy pedig így van kifejlesztve a termék, hogy minél hamarabb elfogyjon és a fogyasztó minél többször újra vegye. Valószínűleg máskor is meg fogom vásárolni, azonban tovább keresem a kézbőrömnek leginkább ideális vegán kézkrémet.

A DM-ben 1399 forintba került. Az összetevői listája (angolul) itt megtalálható. 

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldella.blog.hu/api/trackback/id/tr585875282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása