Az ősz egyik legjobb itala a sütőtöklé
2014. október 31. írta: ZöldElla

Az ősz egyik legjobb itala a sütőtöklé

A sütőtök szerintem az ősz egyik legfinomabb zöldsége, amit nagyon sokféleképpen lehet elkészíteni. Azonban nem mindig voltam ezen a véleményen, ugyanis gyerekként és kamaszként a világ összes kincséért se lettem volna hajlandó megkóstolni a belőle készült ételt. Azt tudtam, hogy a tökfőzeléket nem szeretem és mivel a sütőtök is tök, így kóstolás nélkül is "tudtam", hogy nem szeretem és nem vagyok hajlandó megkóstolni se.

suttoknyito.jpg

Feltételezem, hogy több gyerek is hasonlóan vélekedik a sütőtökről, ahogy én gondolkodtam a erről a szuper zöldségről. Részben ezért is gondoltam arra, hogy egy szuper egyszerű elkészítési módot megosztok most a blogon. Sokaknak szerintem eszébe sem jut, hogy a sütőtököt lehet inni is. :) Egy édes, színes levet sokkal szívesebben kóstolnak és szeretnek meg a gyerekek, mint egy kötelezően a tányérra helyezett tökvalamit.

Hozzávalók:

  • 1 db közepes méretű sütőtök
  • 2 db körte

sutotok1.jpg

Daraboljuk fel a két hozzávalót és gyümölcscentrifugán centrifugázzuk le. Nekem kb. 1 liternyi levem lett.

Ennél egyszerűbb szerintem nem is lehetne. A turmixgép mellé érdemes beszerezni egy gyümölcscentrifugát, hiszen késő ősszel, télen és kora tavasszal kevés gyümölcs áll rendelkezésünkre és leginkább gyökérzöldségeket levét tudjuk fogyasztani, így biztosan lesznek még préselt leves posztok.

sutotok2.jpg

A visszamaradt pépet felhasználhatjuk zöldségfasírthoz, nyers vegán krékerhez, salátához vagy egyszerűen elfogyaszthatjuk magában. :)

sutotok3.jpgsutotok4.jpgsutotok5.jpgsutotok6.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldella.blog.hu/api/trackback/id/tr436832419

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása