Terra Naturi korrektor
2016. január 07. írta: ZöldElla

Terra Naturi korrektor

Vegán termékismertető

A sminkelésben a korrektorok jelenthetik az aduászt, hiszen az apró bőrhibákat, karikákat és foltokat tökéletesen eltüntetik. Már ha megtaláljuk a bőrszínünkhöz illő árnyalatot, amely termék etikailag is elfogadható.

 

Nem vagyok egy nagy sminkes, ritkán és időszakosan festem ki magam, pontosabban leginkább a szemeimet. Az arcra való termékeket jobbára hanyagolom, mert egyrészt úgy érzem, hogy fullad alattuk a bőröm, másrészt mert nehezen találok a bőrtípusomnak, színemnek és pénztárcámnak megfelelő vegán termékeket. A nagy Amerikában és Európa nyugatibb részén sokkal nagyobb a vegán kozmetikumok választéka de az is lehet, hogy csak én nem szántam eddig elég időt a márkák vegán termékeinek felkutatására.

1_11.jpg

Legutóbb, amikor a Müllerben jártam szokás szerint lecsekkoltam a Terra Naturi – Müller saját márka –  sminktermékes állványát. Elég ritka, hogy sok terméket találok a polcon, mert rendszerint le van fosztva. Ez jobbára azt jelenti, hogy keresett és kedvelt márkáról van szó. Én eddig a márkától főleg testápolási termékeket (arckrém, kézkrém, sampon, balzsam, testápoló, tusfürdő) próbáltam ki és használtam el, amik egy tusfürdő kivételével mindig beváltak, úgyhogy ebből kifolyólag bátran következtetek arra, hogy a sminktermékek is jók.

Az egyetlen hiba, hogy sajnos nem mindegyik dekorkozmetikum vegán, így erre a termék kiválasztásakor és a vásárláskor figyelni kell. Szerencsére az állványon ott lóg a termékek összetételét tartalmazó lista, amelyen minden termék mellett fel van tüntetve, hogy vegán–e. Tudom nem megszokott, hogy az apró betűs terméklistát bogarásszuk, azonban mindenképpen hasznos, hogy nem kell előkapni a telefont és interneten rákeresni, hogy a kinézett áru vegán–e.

6_10.jpg

A korrektorból három árnyalat kapható de emlékeim szerint csak a 03 beige rosé árnyalat vegánkompatibilis. Elméletileg mesterséges tartósítószerektől, gluténtől és laktóztól mentes, az illatanyagok pedig természetes illóolajokból származnak. A 8 ml kiszerelésű termék folyékony, az applikátorral könnyen a célterületre tehető és eldolgozható.  A krémmánián vegyes véleménnyel voltak róla a használók.

Én a szem alatti területek világosítására vettem meg és egész jól működött. Bár bevallom nincs tapasztalatom más korrektorokkal, emlékeim szerint ez életem első korrektora.

 Ha tetszett a poszt és érdekelnek a veganizmussal kapcsolatos témák, akkor kövess Facebookon , Instagramon,  YouTube-on és Twitteren is!

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldella.blog.hu/api/trackback/id/tr18247420

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása