Vegán szemkörnyékápoló a Terra Naturi-tól
2014. március 21. írta: ZöldElla

Vegán szemkörnyékápoló a Terra Naturi-tól

Mint a legtöbb ember, én is szeretném, ha minél hosszabb ideig lenne a bőröm friss, feszes és egészséges. Ha jól tudom, akkor a szemkörnyéki apró ráncok azok, amelyek legelőször kezdenek megjelenni és árulják el az ismeretlen embereknek, hogy az apró szarkalábak tulajdonosa bizony nem a húszas évei elejét tapossa. Bőrünk nagyon hamar reagál a környezeti hatásokra és a szemkörnyéki vékony bőr pedig nagyon érzékeny. Mivel úgymond könnyebb megelőzni a bajt, mint korrigálni – ez esetben a ráncokat eltüntetni –, ezért tavaly nyár vége óta használok szemkörnyékápolót.

szk2.jpg

Az én választásom a Müller saját márkás termékére, a Terra Naturi szemkörnyékápolójára esett a választásom, ami natúrkozmetikum és vegán. Sajnálatos módon a Müller nem egy patyolat tiszta üzlet, mert a polcain idén télen macskaszőrből készült bojtos sapka volt kapható (a bojt készült állatból). Ezt szerintem érdemes tudni mert nem a vegánok mennyországa. Viszont egyre több natúrkozmetikum márka termékeit forgalmazza, amiknek a termékei között megtalálhatóak vegán termékek is. A Terra Naturi-n kívül a Müller saját márkás termékei sajnos mind állatkísérletesek a PETA listája szerint.

A márkának nincs saját honlapja, csak a Müller honlapján belül van megemlítve. A márka ugyan nem tesztel állatokon, viszont nem minden terméke vegán! A krémek, tusfürdők és kozmetikumok vásárlásánál is figyeljünk oda! Például szerettem volna venni tőlük egy pirosítót, azonban a 4 pirosítóból 3 esetében kármint, azaz nőstény bíborpajzstetűt használnak és csak egy volt vegán. Viszont a kozmetikumok esetében a polcon ott lóg az összetevők listája és az egyes színárnyalatoknál fel van tüntetve, ha az vegán.

szk1.jpg

Érdemes még tudni, hogy nem bőrtípusoknak, hanem korosztályoknak gyártják a krémeiket (20+ korosztálynak, 30+ korosztálynak, 40+ korosztálynak és 60+ korosztálynak).

De térjünk is vissza a szemkörnyékápolóhoz. Én ugyan még 30 alatt vagyok, de a húszas éveim végén járok, így a 30+ korosztálynak ajánlott vadrózsás és ginkgo bilobás termékcsaládot használom.

szk4.jpg

A termék 15 ml és inkább vizes állagú, mint zsíros. Szerintem hamar beszívódik – kb. 2-3 perc – és nem hagy semmilyen plusz réteget a bőrön. Bár be kell vallanom, hogy eddig csak ezt az egy szemkörnyékápolót próbáltam ki, így nem tudom, hogy milyennek kéne lennie egy tökéletes terméknek. Én naponta kétszer használom reggel és este lefekvés előtt. Két cseppnyi mennyiség bőven elég belőle szerintem. Én a szemalatti területre, a szemhéjamra, illetve a külső szemhéjzugra is felviszem és bemasszírozom a krémet. Egy tubus tartalma napi két használat mellett nekem kb. 3 hónapig elég.

Az ára egyébként 1290 forint volt.

szk5.jpg

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldella.blog.hu/api/trackback/id/tr965849296

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása