Vegán ajakszínezők a Pacifica-tól
2015. július 27. írta: ZöldElla

Vegán ajakszínezők a Pacifica-tól

Nem újdonság, hogy egy szép smink mit sem ér a megfelelő színű ajkak nélkül, azonban a vegán rúzsok, ajakfilcek, szájfények és ajakszínezők nem lepik el a magyar boltok polcait. Ezen okból kénytelen az ember vegán lánya külföldi webshopokhoz kullogni.

 

Nőből vagyok, hiú vagyok, olykor szeretem magam kifesteni, azonban ezen alkalmakkor vegánként a vegán termékeket preferálom. A szám kifestésénél mindig gondban vagyok, mert van ugyan pár nem állatkísérletes cégtől származó rúzsom és szájfényem, azonban nem vagyok bennük biztos, hogy azok vegánok e. Még vegánságom előtt vettem őket, illetve azóta körülbelül csak nézem boltok polcain álló rúzsokat, de megvenni egyiket se vettem meg, így nem igazán van szájra való termékem. Pedig egy szép színű ajak nagyon sokat tud dobni a nő arcán.

6_3.jpg

Mivel rendelnem kellett pár dolgot az iHerb-ről, így "bedobtam" a kosaramba két ajakszínezőt is a Pacifica nevű márkától. Már korábban is szemeztem ennek a cégnek a termékeivel, de mindig elódáztam, hogy majd máskor rendelek tőlük is valamit. Ez a máskor most eljött, így megleptem magam két ajakszínező tintával. 

A Pacifica egy amerikai cég, amelyet Brook Harvey Taylor álmodott meg. Kezdetben csak saját használatra keverte a kencéket, majd férjével Billy Taylorral együtt megalkották a Pacifica márkát. A termékek műanyag csomagolása újrahasznosítható, a gyártás során igyekeznek minél kevesebb szén-monoxidot kibocsájtani és fenntartható technológiát használni. Emellett termékeik nem állatkísérletesek, nem tartalmaznak állati eredetű összetevőket, parabéneket, szulfátokat, propylene glycolt, benzolt, ásványi olajokat, petróleumot, triklozánt és földimogyoró olajat sem.

GALÉRIA

Az ajakra való termékek közül vannak rúzsaik, ajakszínező tintájuk, ajak vajuk és szájfényük. Én az ún. ajakszínezők közül vettem meg kettőt, mégpedig a vanilla hibiscus és blood orange nevű árnyalatokat. Inkább mondanám ezeket ajakbalzsamnak, mint tintának. Bevallom, hogy a fedésüket illetően picit csalódtam, mert lényegüket tekintve színezett ajakbalzsamokról van szó. A vanilla hibiscus egy rózsaszínes, rose gold árnyalat, ami egy enyhe rózsaszínes árnyalatot ad az ajkaknak. A blood orange pedig bár durván mély piros színű, mégis csak finomabb piros árnyalatot ad a szájnak vagy legalábbis az én ajkaimnak.

Tehát fedésüket tekintve nem ezektől a termékektől lesz az arcunkat és ajkunkat a tömegből kiemelő csodavalami, azonban egy természetes és könnyed hétköznapi sminknek szuper részei lehetnek. Emellett számomra kellemes csalódás volt, hogy az ajkaim számára tápláló, hosszan tartó hidratálást adnak a bennük lévő kókuszolajnak, avokádó olajnak és kakaóvajnak köszönhetően.

pac.jpg

Összesen öt árnyalat kapható a Pacifica ajakszínezőiből az áruk a cég saját honlapján és az iHerb-en is 7 dollár.

Ha tetszett a poszt és érdekelnek a veganizmussal kapcsolatos témák, akkor kövess Facebookon is!

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://zoldella.blog.hu/api/trackback/id/tr847657132

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása